wtorek, 2 lipca 2013

Jak Jane Eyre

Dawno tutaj nie zaglądałam, ale ostatecznie mam wakacje i mnóstwo rzeczy do pokazania, więc postanowiłam reaktywować bloga ;) Na początek opowiem o sukni, którą szyłam chyba prawie rok temu na zamówienie. Inspiracją do wykonania stroju były suknie z filmu Jane Eyre. Na początek wrzucę kilka kadrów z filmu ;)










Film uwielbiam ze względu na klimat, muzykę, no i oczywiście stroje, nie mogę się napatrzeć jak pięknie dopracowany jest w nich detal :) Praca nad suknią inspirowaną tymi kostiumami była dla mnie wielką przyjemnością, ale również pewnego rodzaju wyzwaniem. Najwięcej problemu przysporzyło mi odpowiednie zmarszczenie i upięcie górnej części przodu sukni, ale nie poddałam się i ostatecznie osiągnęłam efekt jaki zamierzałam. Poniżej dwa zdjęcia, nie są zbyt dobrej jakości i są strasznie przyżółcone (co i tak próbowałam naprawić programem graficznym), ale tak to jest jak pamiątkowe zdjęcia swojego dzieła robi się na wieczór przed oddaniem go przy świetle lampy pokojowej ;P Tak więc kolor nieco różni się w rzeczywistości, jest mniej żółty a bardziej popielaty.

Suknia posiada wszyty na plecach kryty zamek, biały kołnierzyk dopinany jest to wierzchu sukni na guziczki. Pod spodem obszerna halka nadająca sukni odpowiedni kształt.

Na koniec, wrzucę jeszcze pięknego soundtracka z filmu ;)




2 komentarze:

  1. Ojej, mamy bliźniacze sukienki! :) Zerknij: klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta w zasadzie była szyta na zamówienie, ale może kiedyś i dla siebie zrobię podobną ;) Twoją widziałam już, śledzę nawet Twojego bloga, cudna jest <3

      Usuń